Azt hiszed, csak kemény munkával lehet fogyni? Tévedés. Ezeket kövesd, és magától olvadnak a kilók.

Hirdetés

Kalóriamentes italok

Sok ember vesz nagy mennyiségű kalóriát magához csak az ivással. Az egészséges nulla kalóriás alternatíva, a házi készítésű gyümölcslevek és a víz. Ha úgy tetszik, a vízbe is mehet néhány szelet gyümölcs, a citrom, szelet uborka vagy menta, hogy ízt kapjon. Az édes meleg italokat is kerülni kell. pixabay / congerdesign

Gyorsétterem stop

Hirdetés

Nemcsak a McDonalds, de a kifőzdék, ebédelőhelyek kínálata is hizlal. Mivel a liszt és a zsír a legolcsóbb kalória, ezekkel tömik tele az ételeket.Vigyél otthonról, akármilen fárasztó is.

pixabay / zselé

Víz, vz, víz

Nem számít, hogy hol vagy, mindig legyen nálad egy üveg víz. Bár nehéz eleinte sokat inni, a szervezet hozzászokik hozzá gyorsan. Ez a trükk is megakadályozza, hogy egészségtelen italokat vegyél, és kevesebbet is eszel majd.

pixabay / kirahoffmann

Könnyű ételek legyenek otthon

Ügyelj arra, hogy mindig sovány húsokat és friss zöldségeket tarts a hűtőben. Sokszor azért eszünk hizlaló ételeket, mert nem vettünk könnyebb falatokat, és csak az van otthon.pixabay / Biztonság

kis tányérok

Ezzel megtéveszted ki az agyad, mert a nagy tányéron nagyobb adag fér el, de  akicsi, ha tele van, úgy érzed, eleget ettél. Továbbá  lassabban egyél, így a jóllakottság hamarabb eléri az agyat. Ha egyszerűen csak lassabban és gyakrabban rágsz, már le is fogysz.

pixabay / sági

Főzz

Bár úgy tűnik, hogy sok munka elkészíteni az ebédet néhány napra, de valójában időt takarítasz meg. Nem kell annyiszor boltba vagy étkezdébe menni, és persze olcsóbb is. Készíts egytálételeket előre pár napra.

pixabay / Couleur

Kevés sport

Ne akarj nagyot. Elég napi tíz perc séta vagy otthoni torna, hatalmas hatása van.  Ha heti 3x akarsz hosszan edzeni, az nem fog összejönni, inkább sokszor keveset.

pixabay / Unsplash

Ne ülj egész nap

Nem szabad egész nap a gép aztán meg a tévé előtt ülni, néha állj fel, végezz nyújtó gyakorlatot, tested meg fogja hálálni.

pixabay / Startup Fotók

egészséges ételek

Ha rádtör a cukor utáni vágy, egyél gyümölcsöt és mézet. Ezek kevésbé ártalmasak, mint a sütik, csokik.

pixabay / CASC

Vizet minden étkezés előtt

Igyál egy pohár vizet minden étkezés előtt. Ez kitölti a gyomrot, éskevesebbet fogsz  enni.

pixabay / PactoVisual

Ne legyél túl kemény magadhoz

Nem kell a fenti tippeket sem egyszerre bevezetni, csak fokozatosan.

 

fáradt

 

 

 

Facebook Hozzászólások

Hirdetés

Please follow and like us:
11 primitív ötlet a fogyásért! Egyszerű, és mégis elképesztően működik! Ezt meg fogod köszönni!
error: Content is protected !!