Sokan azt hiszik, ha müzlit vagy más gabonapelyhet reggeliznek, ezzel jót tesznek az egészségüknek. A valóság azonban sokkal sötétebb. Ezek a reggelik nemhogy nem egészségesek, de előkészítik a napközbeni túlevést,és ezzel hosszú tvon az elkerülhetetlen hízást.

Hirdetés

Hirdetés

Ha azt hiszed, hogy a reggelire evett színes müzlik élénkítik a fogyást, nagyon tévedsz. Ezek az ételfestkben, cukorban, édesítőszerben és egyéb adalékanyagokban gazdag termékek csak felviszik a vércukorszintedet, ami ugyan energialöketet ad a reggelhez, de nem járul hozzá az egészséges emésztéshez és a fogyáshoz.

Érdemes helyette megismerkedned a zabpehellyel, amely magas rosttartalmú, laktató és sokféleképpen elkészíthető, . Finoman átmossa a bélrendszert, de nem gyorsítja az emésztést drasztikusan. Az alábbiakban mutatunk néhány felhasználási alternatívát, ami talán nem olyan gyors, mintha csak müzlit öntenél a tejbe, de a végeredmény tíz percen belül készen van, finom és egészséges.
A zabpehely valószínűleg legismertebb és legegyszerűbb felhasználási formája, hogy natúr joghurthoz adsz belőle pár kanállal. Hogy vonzóbb legyen ez az alternatíva, adj még hozzá bármilyen idénygyümölcsöt, amely cukor helyett édesíti, ugyanakkor vitaminokkal turbózza fel

Facebook Hozzászólások

Hirdetés

Hirdetés

Please follow and like us:
A legegyszerűbb, legtökéletesebb béltisztító ott lapul a konyhádban
error: Content is protected !!