A hasi hájtól megválni nem könnyű elhatározás. Számos torna, táplálkozási tanács és diétás termék van a piacon, amelyek a hasi zsír elvesztésének végleges és gyors metódusával kecsegtetnek. Ezek viszont rendszerint nem túl hatékonyak és a végeredmény messze nem felel meg az elvárásoknak.

Most mutatunk egy különleges módszert, amely nem tartalmaz bogyókat, operációt vagy hasizom gyakorlatokat. Mindössze annyit kell csinálnod, hogy betartod az alábbi tanácsokat:
Ne ropogtasd a derekad.
A ropogtatás hatékonynak bizonyulnak a hasizmok építésénél, de nem segít a hasi zsír elvesztésében. Sőt a gerincropogtatás derékfájdalomhoz vezethet, valamint nyakfájáshoz.

Erő-tréning

Hirdetés

Erő-tréning stratégiák segítenek felépíteni az izomtömeget, és megelőzni az izmok elvesztését amely gyorsítja a fogyást is. Ezt guggolásokkal és súlyemeléssel. Ezek a gyakorlatok összekötik a láb és hátizmokat, valamint az összes testizmot. Jelentősen erősíthetik a hasizmokat és segítenek csökkenteni a derék méretét.

 

Helyes táplálkozás
Ha el akarod veszíteni a hasi zsírt, kerüld a feldolgozott élelmiszereket, és egyél több fehérjét, gyümölcsöt, zöldséget, zsírt és szénhidrátot. De ha csak egy héten alatt 4-szer ócska ételt eszel, és napi hatszor étkezel az segít a hasi zsír elvesztésében, mivel  állandó figyelő állásba helyezed a hormonjaidat.

Facebook Hozzászólások

Hirdetés

Hirdetés

Please follow and like us:
Felszaporodtak a zsírsejtek a hasad bőre alatt? Ez a végleges megoldás ellene!
error: Content is protected !!