Hirdetés

download-4

Vége az éjszakai hánykolódásnak. Ezekkel a trükkökkel azonnal álomba zuhansz este, és ha éjjel felriadsz, nem jelent majd problémát visszaaludni. A nyugtatók, altatók nagyon egészségtelenek, ráadásul, ha hozzászoksz, egyre magasabb dózist kell bevenni. Felejtsd el a gyógyszereket.

 

Hirdetés

1. A fej kopogtatása

Fejed tetejét kopogtasd körbe ujjaiddal. Rengeteg itt az akupresszúrás pont, meg fogsz lepődni, milyen hamar ellazulsz, és elalszol

2. Kezek

A tenyered alatt található, a csukló és a kéz között, a kisujj alatt egy fontos pont. Ezt fél percig kell körkörösen masszírozni, majd hagyd abba, és kezd újra. Háromszori ismétlés után elalszol.

3. Lábak

A boka két felén van 2 pont, ami a keletiek szeint a legjobb pont az álmatlanság  gyógyítására. Az egyik a boka alatti rész nagyujj felé tartó sarkában van a lábfej belső felén, a másik ugyanitt lábfej külső felén.

4. Talpak

Szorítsd össze a talpadat. Középen, ahol a legmélyebb pontot találod a talpon, masszírozd fél percig, tarts szünetet, majd ismételd háromszor. Mindkét lábon végezd el.

neiguan-pressure-point-sleep

Facebook Hozzászólások

Hirdetés

Hirdetés

Please follow and like us:
Ha ezt a titkos pontot megnyomod, azonnal álomba zuhansz!
error: Content is protected !!