A tojás egy egészségbomba. Olcsó, csak 85 kalóriát tartalmaz. Már korántsem tartja magát az elmélet, hogy egészségtelen, sőt az új kutatások szerint nem eszünkbelőle eleget.

Hirdetés

  1. A tojás fogyasztása jelentősen lecsökkenti az infarktus veszélyét.

A tojás fogyasztásával megakadályozhatod, hogy az artériák falán lerakódjon a zsír. Az úgynevezett jó koleszterin szintjét növeli, ami védi a vérerek egészségét, és a szívét is.

2. A tojás erősíti az immunrendszert

Az immunerősítő szerepét leginkább magas szeléntartalmának köszönheti. Egy tojásban a napi szükségleted negyede benne van.

  1. A tojásban sok a koleszterin tényleg

De csak a pozitív hatású kolsezterin, ami segít levinni a rossz koleszterin szintjét a szervezetben.

  1. Energiát ad
    Magas B2 vitamin tartalma miatt energizáló hatású.
  1. Nagyszerű a bőrnek, hajnak
    B-komplex vitamintartalma miatt erősíti a bőrt, hajat, körmöket. És az idegrendszert is támogatja.
  1. Fogyaszt

Hirdetés

Minden tojásdiéta drasztikus eredményt hoz, nem véletlen. A tojás energiát ad és közben el is tölt. Ha sok tojkást eszel, nem eszel annyit másból.

  1. Zsírégető
    Nem csak eltölt, zsírégető hatású is.
  1. Védi az agyat

Kolin tartalmánál fogva nagyon erősen táplálja az agyszövetet és az idegrendszert, csökkenti a depressziót.

  1. Izomnövelő
    Magas fehérjetartalmánál fogva táplálja az izomszöveteket 
  2. Stresszoldó
    A már említett kolintartalom miatt emeli a szervezet szerotonin szintjét.11.
    Védi a szemet

Lutein és zeaxanthin van benne, ami a két legfontosabb antioxidáns a szem védelmében.

  1. Fog és csont erősítő

 

Nagyszerű D-vitamin forrás, ezzel csökkenti a csontvesztést, a fogak tönkremenetelét lassítja. Különösen idősek fogyasszák többet!

Image result for boiled egg diet

Facebook Hozzászólások

Hirdetés

Hirdetés

Please follow and like us:
Megevett napi 2 kemény tojást, nem hiszed el, mi történt a testével
error: Content is protected !!