Biztosan hallottál már róla, hogy a kókuszolaj olyan zsírsavakat tartalmaz, amilyeneket semmilyen más élelmiszerben nem lehet megtalálni, és ezek fogyasztása nemhogy hizlalna, de beindítja a szervezet zsírégető folyamatait.

Hirdetés

A kókuszolaj növeli az anyagcserét és zsírt éget gyorsan, különösen a káros zsigeri hasi zsírtól szabadít meg, amely áltl véd a szívbetegségektől, a magas vérnyomástó és visszafordíthatja a 2-es típusú diabeteszt is, ha már kialakult, akkor is.

Ez a zsigeri zsír gyulladásokat okozó fehérjéket bocsát ki, káros hormonokat, így súlyos betegségekhez vezethet, ha nem szabadulunk meg tőle. Ebben segít a kókuszolaj, de mennyit is kell belőle fogyasztani optimálisan a fogyáshoz egy nap. Íme  felsorolás:

Vegyük ezt a testsúly alapján napi adagként:
Kevesebb, mint 40 kg: 2 1/2 evőkanál naponta
50 kiló: 3 evőkanál naponta
60 kiló: 3 1/2 evőkanál naponta
70 kiló: 4 evőkanál naponta

több mint 70 kiló: 5 evőkanál naponta

Hirdetés

 

 

Kép eredmény kókuszolaj csökkenése

Különböző módon fogyaszthatod a kókuszolajat: benne sütheted az ételeket, beleteheted levesekbe, vaj helyett kenyérre lehet kenni,és salátához is adhatod, esetleg joghurtban vagy müzliben is fogyasztható a kókuszolaj, csak a mennyiségre kell odafigyelni.

Belsőleg fogyasztva is szépíti a bőrt, a hajat és serkenti a pajzsmirigy működését.

A legújabb kutatások szerint az Alzheimer-kór kialakulását is lelassítja, sőt bizonyos mértékben vissza is fordítja a leépülési folyamatot.

Facebook Hozzászólások

Hirdetés

Hirdetés

Please follow and like us:
Mennyi kókuszolajat kell bevenni, és hogyan, hogy elinduljon tényleg a fogyás? Itt az igazság!
error: Content is protected !!