Nagyon sokan játszanak el a gondolattal, hogy webáruházat indítanak, viszont a kivitelezésig már jóval kevesebben jutnak el. Ez nem is olyan meglepő, hiszen egy webáruház készítés három fontos elven alapszik, vagyis a komplex látásmód, marketingszemlélet és persze jó termék is kell, ahhoz, hogy egy forgalmas és jól működő webáruházat tudjunk létrehozni. A webáruház készítés során a domain név kiválasztása rendkívül fontos. A domain név kiválasztása egyszerűnek tűnő feladat, pedig rengeteg időt és kreatív energiát emészthet fel. Sajnos rengeteg foglalt domain név van, így a legjobb, ha a cég nevét, vagy egy fajta fantázianevet használunk. Ha már megvagyunk a domain név kiválasztásával, az fél siker. A siker másik fele pedig a lehető legjobb ár-érték arányú tárhelyszolgáltató kiválasztása. Itt fontos megérteni, hogy nem szabad a legolcsóbb hostot választani, hiszen a legolcsóbb ajánlat később mindig visszaüt, hiszen könnyen lehet, hogy lassú szervert kapunk, vagy nem fognak válaszolni az ügyfélszolgálaton. A webáruház készítés alapos tervezést igényel, érdemes megvizsgálni az aktuális trendeket, fontos a felépítés, a jó használhatóság, a márkaazonos színvilág. Mielőtt a webáruházat szabadjára engedjük ajánlott egy próbavásárlást úgy, hogy házhoz kérjük a saját termékünket. Figyeljünk arra, hogy milyen automatikus e-maileket állítottunk be, hogy mindenről kellőképp tájékoztatni tudjuk az ügyfelet, illetve a számla is rendben megérkezik-e. Ha minden rendben van, akkor mobilon is menjünk végig a folyamaton, de itt már nem kell leadjuk a rendelést.